Translate this Blog

Powered By google

.xayenx.

Asam garam kehidupan

Sudah lama aku tidak menulis di blogku ini.Akhirnya,kesibukan bekerja tidak dapat menghalang aku dari menulis walaupun hanya seketika cuma.Setelah 2 bulan bekerja,aku terasa agak kepenatan,mungkin dari gaya hidupku yang dah berubah kerana komitmen terhadap kerjaya.Pelbagai kisah dan ragam yang aku lalui sepanjang 2 bulan ini,kisah suka mahupun duka.Kehidupan aku sekarang telah mematangkan pemikiran aku walaupun kadang-kadang aku bertindak macam budak darjah 1.Namun,pengalaman yang aku lalui amat berguna bagi menghadapi kehidupan yang lebih mencabar kelak.Setelah melalui peperiksaan SPM yang lalu,akhirnya keputusan yang aku tunggu-tunggu selama ini telah diumumkan.Aku berjaya mencapai 8 kredit,1 lulus dan 1 gagal.Hampeh!Tetapi,itu tidak mematahkan semangat aku,kerana aku tetap akan berjaya sepertimana orang lain.Dari sini,aku telah merancang haluan hidupku dengan sebaik-baiknya agar aku tidak menyesal di kemudian hari.Insyallah,semoga apa yang aku inginkan akan tercapai dengan keredhaan Allah S.W.T.
Amin.