Translate this Blog

Powered By google

.xayenx.

Perasaan aku atau ?

Aku rasa seram sahaja bila menghadap laptop aku sekarang ini.Terasa macam ada yang memerhati dari tepi,belakang dan depan.Sudah-la video klip Linkin Park-Papercut yang aku tonton ada unsur seram.Buat aku terbayang macam-macam dalam benak fikiran.Ades!Ubat dia?Pakai headfon dan dengar lagu kuat-kuat.Haha..Tapi aku rasa semacam.Sudah-la malam Jumaat.Malam yang sering dikaitkan dengan unsur-unsur mistik.Haha..Seram aku sekarang ini tidak boleh dibayangkan.Adrenalin kian memecut laju dalam pembuluh darah aku.Bersedia menghadapi segala kemungkinan.Nak sahaja aku lelapkan mata.Sebab ini kali pertama aku rasa setakut begini.Bukan kantoi macho,tapi perasaan pelik yang aku hadapi amat kuat kali ini.Mungkin perasaan aku atau memang ia?Aku cuba lupakan perasaan itu dengan mendengar lagu-lagu yang rancak dendangan Artic Monkeys.Tetapi,perasaan itu tetap ada.Entah-la.Biar sahaja dengan perasaan itu.Mungkin aku kurang tidur agaknya.Sekarang pun dah pukul 4:44 pagi.Hari Jumaat pun.Otak kurang oksigen,macam-macam-la komplikasi yang terjadi.Halusinasi,gemuruh dan tidak rasional pemikiran.Haha..Mungkin itu yang aku hadapi sekarang.Mainan perasaan.