Translate this Blog

Powered By google

.xayenx.

Hidup baru akan Bermula..

"Hidup baru akan Bermula.."..Petikan dari tajuk utama blog kekasihku.Ya,esok akan bermula dengan segala yang baru.Pengalaman hidup yang baru,kawan yang baru,tempat tinggal yang baru.Aku terpaksa hadapi cara hidup yang baru ini selama 3 tahun demi mendapatkan segulung ijazah,harapan orang tuaku,masa depan hidupku.Mungkin lama,tetapi aku akan sesuaikan diriku dengan keadaan yang baru ini.Aku harap aku akan mendapat rakan yang baik dan sekepala dengan aku.Segala keperluan dan kelengkapan sudah aku siapkan.Hanya mengira detik waktu untuk bergerak.Segalanya akan aku tinggalkan."Biasalah,hari pertama.Dah jumpe member,ok la nanti."Itulah yang sering aku dengar dari mulut senior-senior yang sudah melepasi zaman pengajian mereka.Aku harap perkara sedemikian akan benar-benar berlaku.Yeah!Aku akan menerap semangat keluargaku,kekasihku,rakanku dan yang lain agar aku dapat lepasi semua ini.Sudahla,dah beremosi pula aku.Hehe..Ok la.Itu sahaja nukilan terakhir aku sebelum aku bergerak pergi esok hari.Semoga dapat kita berjumpa lagi.Salam sayang buat keluarga dan kekasihku,Khairul Aziatul Amira.Tidak lupa,rakan-rakan pendorong semangat.Selamat Tinggal!