Translate this Blog

Powered By google

.xayenx.

Hari pertama bergelar ex-staff

Boring.Itu yang boleh aku cakapkan.Sepanjang hari aku keluar,dari pagi sampai malam.Bosan masih membelenggu diriku.Haha..Aku rasa macam ada sesuatu benda yang belum aku siapkan.Haha..aku pun tidak tahu.Buat masa sekarang,mungkin rumah tempat aku bertapa sekarang sebelum aku naik ke tahap tertinggi jurus aku belajar pada 29hb.Mei nanti.Haha..Sedih pun ada bila bergelar ex-staff.Mana tidaknya,selama ini aku bekerja dengan macam-macam orang,macam-macam keadaan dan pengalaman.Tiba-tiba aku tinggalkan semua itu.Rasa macam hilang sesuatu.Tambah sedih lagi,ketika aku nak 'punch' kad kerja itu.Adehh..sedih gila tengok kawan sekerja mengucapkan selamat tinggal.Haha..Tapi tak mengapa,nanti aku datang balik tempat itu.Tapi bukan sebagai staf lagi.Terima kasih aku ucapkan kepada semua staf Sushi King yang memberi kerjasama semasa aku bekerja dan meraih pengalaman yang berguna.Semoga,Sushi King terus gah sebagai peneraju restoran sushi terbesar di Malaysia.Arigato Gozaimasu!