Translate this Blog

Powered By google

.xayenx.

Sakit badan Le...

Hari ini dalam sejarah.Haha..mana ada aku buat segmen ni.Aku masih menunggu tarikh 29hb.Mei ini untuk melanjutkan pelajaran di PNC,Nilai.Hari ini badan aku sengal-sengal akibat bermain badminton malam semalam.Habis sakit otot aku akibat tidak memanaskan badan semalam.Saja aku nak main badminton sebab nak habiskan masa dengan rakan-rakan-ku tambahan lagi sekarang demam Piala Thomas.Haha..lama betul aku tak 'update' blog ini.Sebab tidak ada idea-kot?10 Mei yang lalu,ada segelintir rakan-rakan-ku yang menyambung pelajaran ke tingkatan enam.Seronok pula tengok mereka.Masuk sekolah balik,jumpa cikgu-cikgu,rakan-rakan dan makcik kantin.Haha..Kerja lama aku?aku masih ingat kenangan di tempat kerja aku itu.Mana boleh lupa setelah sekian lama aku menghabiskan masa mencari sesuap nasi dan meraih pengalaman berguna.Rabu lepas,pengurus@rakan aku ajak keluar.Dia bosan duduk rumah sebab dia cuti hari itu,lalu dia ajak aku jalan-jalan.Rumah dekat senang la cerita.Haha..awek aku?dia dah keliru.KPTM atau Kolej Komuniti?Haha..aku harap dia memilih keputusan yang terbaik bagi dirinya agar tidak merana dimasa depan.Apa keputusan yang dia buat,aku sokong 100% peratus.Hehe..akhir aku sekali,aku sayang dan cintakan dia.-)..Semoga,kehidupan aku akan lebih baik dengan sokongan keluargaku,sayangku dan rakan-rakanku untuk aku meneruskan pelajaran nanti.Amin!