Translate this Blog

Powered By google

.xayenx.

Freedom!

30 April 2010.Tarikh yang sentiasa aku nantikan.Bukan nak sambut hari jadi,tapi hari terakhir aku bekerja.Haha..Dah 3 bulan aku memerah keringat dan akhirnya,kebebasan kian menjelma.Keputusan yang aku ambil ini muktamad setelah aku fikir sedalam-dalamnya berikutan keputusan ke kolej PNC tersebut menyatakan aku layak untuk menyambung pelajaran aku ke sana.Jadi,aku nak berehat selama yang mungkin sebelum otak geliga aku ini dipaksa bekerja keras memasukkan memori pembelajaran kelak.Aku nak enjoy puas-puas sebelum aku kempunan dekat sana nanti.Hehe..pesanan yang awek aku berikan sebelum aku pergi,.."kalau jmpe nurse 2 nak cuci mata 2 cuci r..tp jgn lupa nurse disini lg chomell dari sana haha.."..Tau takut kalau aku sangkut dengan awek sana.Haha..Don't worry-lah.Jadi,itu sahaja yang aku boleh cerita setakat ini sebab aku tengah sibuk 'countdown' tarikh berhenti.Hehe..ok..Gracias!