Translate this Blog

Powered By google

.xayenx.

Sakit..

Nampaknya aku dah mula penyakit baru pula.Batuk-batuk.Aduss.Dah la gatal kerongkong,kalau dilayan batuk ni memang sedap dan perit.Silap haribulan aku leh screamo macam The Padangs.Haha..Hari ini,events paling aku takut sekali dalam kerjaya aku,RM2 Bonanza.Dah macam Robotcop dah tadi aku punya kerja.Pelanggan tiba-tiba melaut datang macam tsunami dan aku pun melakukan tugas dengan pantas.Nasib la aku sikit pun tidak semput gara-gara latihan rejim keras pasukan pengakap aku dulu.Haha..dah macam komando.Terpaksa-lah aku tahan selama 3 hari lagi semasa promosi ini.Janji duit OT aku jalan tanpa halangan ke akaun bank aku.Haha..Tentang dia,perhubungan aku dengan berjalan lancar tanpa masalah.Mungkin kerana tolenrasi antara kami berdua dan persefahaman yang dibina.Hehe..aku harap dia akan terus mencintai seperti aku mencintai dia.Sekian.