Translate this Blog

Powered By google

.xayenx.

Rutin hidupku..

Macam biasa.Tidak ada apa yang menarik boleh aku katakan.Cuma bangun pagi pergi kerja,balik malam pergi tidur.Itulah harga yang perlu aku bayar demi mendapatkan sedikit wang dan pengalaman dalam hidupku.Ini hanyalah permulaan langkah bagiku untuk terus melangkah kealam pekerjaan dan pancaroba kehidupan.Hahaha..Mungkin sedikit penat untuk aku terus bertahan selama 2-3 bulan lagi tapi,aku tidak kisah kerana ini atas kehendak aku.Kerja aku tidaklah sesukar mana tetapi jadual kerja dia..perghh!..perit.
Kerja kilang pun tak macam tu sekali.Tapi,apa boleh buat.Peluang dah ada,rembat je la!
Itulah saja yang aku boleh cerita setakat ini.Nanti tulis panjang-panjang,dah macam cerita Blogger Boy pula.Semoga apa yang aku harapkan,rancangkan,akan berjalan lancar dan menjadi kenyataan.Amin!