Translate this Blog

Powered By google

.xayenx.

Serba Tidak Kena..

Haha..macam-macam aku kena hari ini.Dari bangun pagi sampai balik rumah..Hari ini entah macam mana aku boleh bangun lambat sebab shif aku pukul 12 p.m. tapi aku bangun 11 a.m..Mana sempat nak sampai tempat kerja?Haha..Nak tak nak,aku bersiap la macam biasa janji 8 jam waktu bekerja aku dapat dihabiskan.Nak naik bas dah satu hal,lambat pula tu.Boleh la pula aku silap ambik bas yang menuju ke arah Stadium Merdeka sedangkan aku sepatutnya naik bas ke Pasar Seni.Tapi nasib baik aku dah jangkakan perkara tersebut.Aku turun betul-betul dihadapan Stesen Monorel Maharajalela.Dah makan masa pula nak tunggu monorel ni.Haha..Aku cukup yakin untuk turun di Stesen Hang Tuah sedangkan tempat kerja aku dekat dengan stesen monorel Bukit Bintang.Bingai,dah la masa Sembahyang Jumaat pula tu..Hampeh buat malu muka tidak pergi sembahyang.Nak kena pula-la aku berjalan kaki ke tempat kerja 'idaman' aku tu.Haha..nasib baik masa tempat kerja aku keadaan sangat menyenangkan.Tak sesibuk macam semalam angkara Promosi RM2 Bonanza tu.Mungkin pelanggan dah muak sampai mati tersedak wasabi dekat rumah kot?Haha..Masa balik pula,dah dapat balik awal tapi bas lagi buat hal.Tengah sedap mengelamun masa berjalan kaki,baik punya bas RapidKL U40 meluncur laju dihadapan aku.Aduss,melepas lagi la bas awal aku.Aduss..Nak lari kejar bas, nanti ramai orang dekat bustop ingat aku kejar peragut pula.Lantak ko la,bas lambat pun jadi la.Asalkan aku dapat balik rumah.Haha..memang kurang menjadi la nasib aku hari ini.Tapi tak mengapa,asalkan aku balik awal dari biasa sudah cukup seronok.Tapi,dia dihatiku amat mengembirakan hidupku.Haha..macam budak-budak dia ni.Tapi aku cukup seronok dengan dia.Akhirnya,bila dia ada,barulah semua serba kena.Ma-seh sayang!Love u!