Translate this Blog

Powered By google

.xayenx.

New Update!

Assalam.Hari ini hidupku berjalan seperti biasa.Dengan kehadiran orang baru dalam hidup aku menguatkan lagi azam aku untuk berjaya.Hari ini,aku telah ke temuduga kemasukan kolej perubatan KPJ atau dikenali Puteri Nursing College.Aku berjaya mendapatkan tempat untuk aku melanjutkan pelajaran di situ.Insyallah dalam bulan Mei mungkin aku akan memulakan pelajaran aku.Haha,pengalaman ditemuduga sebenar membuatkan aku gelisah tapi terbalik pula jadinya.Habis satu bilik temuduga tersebut bergema dengan gelak ketawa kerana aku.Haha,boleh pula aku berlawak dengan tukang temuduga tu.Haha,Tentang orang baruku itu,dia amat baik dengan aku.Entah macam mana boleh pula sangkut dengan dia.Kuang3!Aku harap dia dapat menerima diriku sepertimana aku menerima dirinya dalam hidupku.Kerja?Esok bangun awal lagi sebab kena panggil untuk menjalankan 'special ops' untuk Smart Kids Education Fair.Kena buat katering pula tapi tidak mengapa sebab duit OT aku masyuk la.Haha,itu sahaja-lah yang aku nak cerita.Sekian,wasalam.