Translate this Blog

Powered By google

.xayenx.

Hari ini dalam hidupku

Hidupku masih berjalan seperti biasa tanpa sebarang halangan.Cuma satu masalah sahaja yang masih membelenggu diriku.Nak ke kolej PNC atau ke UTM?Kedua-duanya berlainan bidang bagai langit dan bumi.Perubatan atau arkitek?Arghhh..Mak aku tetap dengan pendirian untuk memaksa aku mendaftar ke PNC tu.Tapi aku lebih suka jika aku menlanjutkan pelajaran aku ke UTM.Sebab aku tidak mahu menyusahkan sesiapa dari segi wang mahupun emosi.Haha..Lagi satu,aku lebih suka dengan bidang perancangan bandar kerana aku mungkin dapat membangunkan sebuah bandar bestari seperti Putrajaya suatu hari nanti?Aku juga amat meminati bidang arkitek kerana aku suka melukis.Haha..kalau tidak manakan boleh aku dapat A dalam lukisan teknik Kemahiran Hidup?Haha..si dia?semakin hari semakin bertaut hatiku padanya.Dia pun masih malu2 lagi.Haha..Perkara biasa dalam setiap perhubungan.Semoga dia dapat merasai apa yang aku rasa.Itulah sahaja perbincangan kita pada hari ini.Jumpa lagi dalam nukilan seterusnya.Adios!